Recerca en Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua Xinesa [43974]
Casas-Tost, Helena
Rovira Esteva, Sara
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Título variante: Research in Teaching and Learning Chinese
Título variante: Investigación en Enseñanza-Aprendizaje de la Lengua China
Fecha: 2020-21
Resumen: Els objectius principals d'aquest mòdul són adquirir les bases de la recerca en la didàctica del xinès, així com familiaritzar-se amb els aspectes formals fonamentals per realitzar un treball acadèmic dins de l'àmbit de l'aprenentatge-ensenyament de llengües i de la lingüística xinesa aplicada en un context d'ensenyament multicultural. En acabar el mòdul, l'estudiant serà capaç de: plantejar un projecte de recerca per a un TFM en l'àmbit de la Didàctica del Xinès com a Llengua Estrangera (DCLE) d'acord amb els estàndards d'un treball acadèmic; desenvolupar un projecte de recerca sobre aspectes generals o estudis de cas que puguin aplicar-se a la seva pràctica docent (recerca-acció) en l'àmbit de la DCLE utilitzant les eines metodològiques adquirides en el mòdul; avaluar la qualitat i adequació de les obres de referència; escollir l'enfocament metodològic més apropiat per al seu treball de recerca i justificar aquesta selecció; reconèixer les diferents parts que conformen un treball acadèmic (resum, paraules clau, revisió bibliogràfica, etc. ) i aplicar-les al disseny del seu propi projecte de recerca; aplicar les qüestions formals bàsiques del treball acadèmic en els treballs de classe; presentar el seu treball oralment d'acord amb els estàndards acadèmics.
Resumen: Los objetivos principales de este módulo son adquirir las bases de la investigación en la didáctica del chino, así como familiarizarse con los aspectos formales fundamentales para realizar un trabajo académico dentro del ámbito del aprendizaje-enseñanza de lenguas y de la lingüística china aplicada en un contexto de enseñanza multicultural. Al final de la asignatura, el estudiante será capaz de: plantear un proyecto de investigación para un TFM en el ámbito de la Didáctica del Chino como Lengua Extranjera (DCLE) de acuerdo con los estándares de un trabajo académico; desarrollar un proyecto de investigación sobre aspectos generales o estudios de caso que puedan aplicarse a su práctica docente (investigación-acción) en el ámbito de la DCLE utilizando las herramientas metodológicas adquiridas en el módulo; evaluar la calidad y adecuación de las obras de referencia; escoger el enfoque metodológico más apropiado para su trabajo de investigación y justificar dicha selección; reconocer las distintas partes que conforman un trabajo académico (resumen, palabras clave, revisión bibliográfica, etc. ) y aplicarlas al diseño de su propio proyecto de investigación; aplicar las cuestiones formales básicas del trabajo académico en los trabajos de clase; presentar su trabajo oralmente de acuerdo con los estándares académicos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [4316481]
Plan de estudios: Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 122.6 KB

Anglès
5 p, 120.9 KB

Castellà
5 p, 121.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-03, última modificación el 2024-02-10



   Favorit i Compartir