Avaluació i Intervenció en Salut Mental en la Infància i l'Adolescència [43419]
Ezpeleta, Lourdes
Puntí Vidal, Joaquim
Trepat de Ancos, Maria Esther
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Assessment and Intervention in Child and Adolescent Mental Health
Título variante: Evaluación e Intervención en Salud Mental en la Infancia y la Adolescencia
Fecha: 2020-21
Resumen: L'objectiu d'aquest mòdul és examinar en profunditat els factors biológics i psicosocials associats als problemes de salut mental en la infància i l'adolescència, així com els procediments per a avaluar-los i intervenir sobre ells a nivell individual, familiar i/o comunitari, o bé, si es el cas, procedir a la derivació a l' especialista corresponent. El mòdul s'orienta a tractar els problemes i trastorns més prevalents a la infància i adolescència, així com aquells que, encara que apareguin amb menys freqüència, el psicòleg general sanitari en exercici deu saber identificar per poder derivar a l'especialista. Per a cada unitat d'estudi s' analitzarà de forma integrada: la guia de pràctica clínica les particularitats evolutives i de sexe les qüestions ètiques que es plantegen en aquest àmbit els factors de risc i protecció l' avaluació, diagnòstic i diagnòstic diferencial els tractaments basats en proves la coordinació multidisciplinar que implica el problema els criteris de derivació a l' especialista el seguiment i l'avaluació de l' eficàcia de la intervenció realitzada.
Resumen: El objetivo de este módulo es examinar en profundidad los factores biológicos y psicosociales asociados a los problemas de salud mental en la infancia y la adolescencia, así como los procedimientos para evaluarlos e intervenir sobre ellos a nivel individual, familiar y/o comunitario, o bien, si es oportuno, proceder a la derivación al especialista correspondiente. El módulo se orienta a tratar los problemas y trastornos más prevalentes en la infancia y la adolescencia, así como aquellos que, aunque aparezcan con menos frecuencia, el psicólogo general sanitario en ejercicio debe saber identificar para poder derivar al especialista. Para cada unidad de estudio se analizarà de forma integrada: la guía de práctica clínica las particularidades evolutivas y de sexo las cuestionaes éticas que se plantean en cada ámbito los factores de riesgo y protección la evaluación, diagnóstico y diagnóstico diferencial los tratamientos basados en pruebas la coordinación multidisciplinar que implica el problema los criterios de derivación al especialista el seguimiento y la evaluación de la eficacia de la intervención realizada.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Psicologia General Sanitària [4314949]
Plan de estudios: Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.1 KB

Anglès
5 p, 104.8 KB

Castellà
5 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir