Màrqueting Sociopolític [42228]
Bosch Gardella, Agustí
Barbet Porta, Berta
Meilán, Francisco Xabier
Rico Camps, Guillem
Bartomeus Bayes, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Socio-Political Marketing
Título variante: Marketing Sociopolítico
Fecha: 2020-21
Resumen: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interact with political communication. The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion and electoral issues.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Ciència Política / Political Science [4313335] ; Recerca Avançada en Ciència Política(MURACP) [4317157] ; Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118] ; Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]



Català
6 p, 109.4 KB

Anglès
6 p, 108.4 KB

Castellà
6 p, 109.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-24, última modificación el 2020-10-31



   Favorit i Compartir