Sociolingüística i Multilingüisme: Una Aproximació Crítica [42298]
Moyer, Melissa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2020-21
Resumen: • Introduir estratègies de pensament crític sobre el multilingüisme des d'una perspectiva sociolingüística. • Presentar els temes més actuals en l'estudi del bilingüisme i el multilingüisme. • Proporcionar als estudiants els marcs teòrics necessaris per poder formular les seves pròpies preguntes sobre el tema del multilingüisme. • Proporcionar als alumnes exercicis en què puguin adquirir experiència pràctica i aplicar els coneixements adquirits a l'anàlisi de casos específics.
Resumen: Introducir estrategias de pensamiento crítico sobre el multilingüismo desde una perspectiva sociolingüística. Presentar los temas más actuales en el estudio del bilingüismo y el multilingüismo. Proporcionar a los estudiantes los marcos teóricos necesarios para poder formular sus propias preguntas sobre el tema del multilingüismo. Proporcionar a los alumnos ejercicios en los que puedan adquirir experiencia práctica y aplicar los conocimientos adquiridos al análisis de casos específicos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [4313157]
Plan de estudios: Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.2 KB

Anglès
5 p, 107.1 KB

Castellà
5 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-31, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir