Treball de Final de Màster [44117]
Lázaro Pernias, Patrícia
Balsebre Torroja, Armand
Lorite García, Nicolás
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Fajula Payet, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Master's Dissertation
Título variante: Trabajo de Fin de Máster
Fecha: 2020-21
Resumen: Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. També es pot dur a terme un treball de recerca fonamental que aporti avenços en el coneixement de la planificació i la comunicació estratègica.
Resumen: Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. También se puede llevar a cabo un trabajo de investigación fundamental que aporte avances en el conocimiento de la planificación y la comunicación estratégica.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
3 p, 111.5 KB

Anglès
3 p, 111.1 KB

Castellà
3 p, 111.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-31, última modificación el 2020-08-01



   Favorit i Compartir