Comportament del consumidor [42224]
López Belbeze, María Pilar
Borràs Català, Vicent
Pellicer Cardona, Isabel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Consumer Behaviour
Título variante: Comportamiento del Consumidor
Fecha: 2020-21
Resumen: Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. 3. Comprensió del lligam entre classe, gènere, cicle de vida y pràctiques de consum. Bloc II: Psicologia social del consum (Part C y D) 1. Identificar quin és el paper dels consumidors dins la societat i argumentar perquè es parla de la societat de consum. 2. Conèixer què és la psicologia social del consum: evolució, teories i metodologies. 3. Comprendre la dimensió simbòlica que caracteritza el fenomen del consum. 4. Identificar elsprincipals fenòmens i processos grupals, que permeten entendre el comportament del consumidor en el nostre entorn social i cultural. 5. Conèixer l'entorn sociodemogràfic i socioeconòmic en el qual es desenvoluparà la tasca professional. 6. Conèixer, interpretar i predir els canvis socials mitjançant l'anàlisi de l'actualitat. 7. Adquirir coneixements de psicologia social referents a la formació de la identitat, al comportament grupal, al canvi social i a la formació d'actituds, que ajudin a comprendre el rol dels ciutadans com a consumidors. 8. Reflexionar sobre la rellevància del consum com a praxis de relació i generació d'identitat en la societat contemporània. 9. Examinar noves perspectives i línies crítiques en la praxis i resignificació del consum. 10. Definir amb exactitud i saber explicar quins són els principals processos psicològics bàsics que 1 10. Definir amb exactitud i saber explicar quins són els principals processos psicològics bàsics que influeixen en l'acte de compra. 11. Identificar i desglossar el funcionament de les preses de decisió, en l'acte de compra.
Resumen: Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. 3. Comprensión del vínculo entre clase, género, ciclo de vida y prácticas de consumo. Bloque II: Psicología social del consumo (Parte C y D) 1. Identificar cuál es el papel de los consumidores en la sociedad y argumentar que se habla de la sociedad de consumo. 2. Conocer qué es la psicología social del consumo: evolución, teorías y metodologías. 3. Comprender la dimensión simbólica que caracteriza el fenómeno del consumo. 4. Identificar elsprincipals fenómenos y procesos grupales, que permiten entender el comportamiento del consumidor en nuestro entorno social y cultural. 5. Conocer el entorno sociodemográfico y socioeconómico en el que se desarrollará la tarea profesional. 6. Conocer, interpretar y predecir los cambios sociales mediante el análisis de la actualidad. 7. Adquirir conocimientos de psicología social referentes a la formación de la identidad, el comportamiento grupal, al cambio social ya la formación de actitudes, que ayuden a comprender el rol de los ciudadanos como consumidores. 8. Reflexionar sobre la relevancia del consumo como praxis de relación y generación de identidad en la sociedad contemporánea. 9. Examinar nuevas perspectivas y líneas críticas en la praxis y resignificación del consumo. 10. Definir con exactitud y saber explicar cuáles son los principales procesos psicológicos básicos que 1 10. Definir con exactitud y saber explicar cuáles son los principales procesos psicológicos básicos que influyen en el acto de compra. 11. Identificar y desglosar el funcionamiento de las tomas de decisión, en el acto de compra.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 110.7 KB

Anglès
7 p, 109.8 KB

Castellà
7 p, 113.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-09-18, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir