L'educació STEM hauria de donar suport a les habilitats del segle XXI dels infants, a la sostenibilitat i als objectius nacionals comuns
Radeva, Snezhana (Sofia University "St. Kl. Ohridski")

Publicació: Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 5-9, ISBN 978-84-09-24202-3

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/232951


5 p, 214.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2021-03-08, darrera modificació el 2023-01-30



   Favorit i Compartir