Three Essays on Incorporating Service and Product Attributes into Economic Models
Howell, Charles Baird
Grifell-Tatjé, Emili, dir.

Data: 2020
Resum: L'objectiu d'aquesta tesi és explorar l'efecte de canviar les característiques del servei sobre el cost del producte, el preu i eventualment la rendibilitat, o en el cas d'un producte que sigui un servei, canviar les característiques de la prestació del servei. L'enfocament específic no està en les característiques físiques que poden diferenciar els productes (a la indústria aèria un vol de 200 milles davant un vol de 700 milles o a la indústria de la prestatgeria de 600 lb. capacitat de retenció vs 400 lb. ), sinó a les característiques de la transacció i els serveis prestats com a part del producte. Al llarg de aquesta tesi ens referim a aquests productes genèricament com a "atributs de sortida" i utilitzem el terme "producte" per significar un producte o servei. Utilitzant un enfocament basat en costos i les eines d'anàlisi de la productivitat i l'eficiència, desenvolupem una mesura de la diferenciació del producte per l'atribut de producció i després utilitzem aquesta mesura per explorar com la inclusió de la mesura afecta tres models econòmics diferents. La indústria empírica dels tres capítols és la indústria aèria nacional dels Estats Units.
Resum: El objetivo de esta tesis es explorar el efecto de cambiar las características del servicio sobre el costo del producto, el precio y eventualmente la rentabilidad, o en el caso de un producto que es un servicio, cambiar las características del servicio. . del servicio. El enfoque específico no está en las características físicas que pueden diferenciar los productos (en la aerolínea un vuelo de 200 millas frente a un vuelo de 700 millas o en la industria de la plataforma 600 lb. capacidad de retención frente a 400 lb. ), sino en las características de la transacción y los servicios prestados como parte del producto. A lo largo de esta tesis nos referimos a estos productos genéricamente como "atributos de salida" y usamos el término "producto" para referirnos a un producto o servicio. Utilizando un enfoque basado en costos y herramientas de análisis de productividad y eficiencia, desarrollamos una medida de diferenciación de productos por atributo de producción y luego usamos esta medida para explorar cómo la inclusión de la medida afecta tres modelos. diferente economica. La industria empírica de los tres capítulos es la industria aérea nacional de los Estados Unidos.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Anglès
Col·lecció: Programa de Doctorat en Economia, Organització i Gestió (Business Economics)
Document: Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada
Matèria: Organització industrial ; Organización industrial ; Industrial organization ; Ciències Socials
ISBN: 9788449095917

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/670575
Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/670575#page=1


198 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2021-06-12, darrera modificació el 2023-03-02



   Favorit i Compartir