La joia catalana
Masferrer i Cantó, Santiago

Imprint: Barcelona : Editorial Lux, 1930
Description: 185 p. : il. ; 25 cm.
Abstract: Estudi sobre les joies i l'art de l'orfebreria a Catalunya escrit per Santiago Masferrer el 1930. Obra il·lustrada amb fotografies que consta de tres apartats: els gremis platers, l'orfebreria religiosa i la joia en la indumentària.
Abstract: Study on jewels and the art of goldsmithing in Catalonia written by Santiago Masferrer in 1930. Illustrated work with photographs. There are three sections: the silver guilds, the religious goldsmithing and the jewel in clothing.
Abstract: Estudio sobre las joyas y el arte de la orfebrería en Cataluña escrito por Santiago Masferrer en 1930. Obra ilustrada con fotografías que consta de tres apartados: los gremios plateros, la orfebrería religiosa y la joya en la indumentaria.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Series: Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic
Document: Llibre ; Text
Subject: Orfebreria ; Catalunya



96 p, 87.6 MB

106 p, 101.3 MB

The record appears in these collections:
Books and collections > Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic
Books and collections > Books

 Record created 2021-07-02, last modified 2024-11-30



   Favorit i Compartir