Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
Menal Casas, Jorge
Galvany Sánchez, Carla
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Strategic and Operational Marketing
Título variante: Marketing Estratégico y Operativo
Fecha: 2021-22
Resumen: Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. i les diferents estratègies de posicionament de marca i de producte. On i Off line.
Resumen: Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. the value chain, sustainable competitive advantages. and the different branding and product positioning strategies. ON and OFF line.
Resumen: Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. la cadena de valor, las ventajas competitivas sostenibles. y las diferentes estrategias de posicionamiento de marca y de producto. On y Off line 1.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.0 KB

Anglès
4 p, 104.0 KB

Castellà
5 p, 105.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir