La història del cooperativisme a la Catalunya Central : un estat de la qüestió i reptes de futur
Torrents Juncà, Joan, 1997-
Vallejo Bosch, Gerard

Imprint: Manlleu : Museu del Ter, 2021
Abstract: Aquest treball dels historiadors osonencs Joan Torrents i Gerard Vallejo pretén ser un punt de partida per a futures investigacions històriques al voltant del moviment cooperativista a la Catalunya Central. Es tracta d'un compendi interpretatiu i sintètic dels treballs historiogràfics localitzats sobre el fenomen en l'esmentat marc geogràfic, amb un ventall cronològic que va des de finals del segle XIX fins al final de la Transició del franquisme a la democràcia, l'any 1982.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Document: Llibre ; recerca ; Versió publicada
ISBN: 978-84-09-35187-9

Adreça original: https://www.museudelter.cat/publicacions-en-linia/la-historia-del-cooperativisme-a-la-catalunya-central/


34 p, 6.4 MB

The record appears in these collections:
Books and collections > Books

 Record created 2022-02-03, last modified 2025-10-15



   Favorit i Compartir