Manual de processos del sistema de garantia interna de la qualitat (SGIQ) : Procés PE03. Creació i disseny de noves titulacions. Mapa de titulacions
Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i de Qualitat

Data: Bellaterra, [2019?]
Resum: La definició de l'oferta educativa de la UAB és concreta seguint els criteris fixats per la DGU per a la programació universitària del Sistema Universitari de Catalunya (SUC) i els criteris interns establerts per la UAB. La seva aprovació és responsabilitat de l'Equip de Govern de la UAB i s'aprova per la comissió corresponent del Consell de Govern.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Documents institucionals



10 p, 360.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Documents institucionals

 Registre creat el 2022-03-10, darrera modificació el 2024-11-17



   Favorit i Compartir