Tecnologies i Comunicació Persuasiva [104894]
Tamborero Viadiu, Vicenç
Figuera Godoy, Oriol
Battista, Gianluca
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Technology and Persuasive Communication
Título variante: Tecnologías y Comunicación Persuasiva
Fecha: 2022-23
Resumen: Específicament, els objectius de l'assignatura són els següents: Conèixer quins són els processos tècnics que intervenen en la comunicació publicitària canalitzada per diverses plataformes de continguts àudio, vídeo i imatge fixa. Familiaritzar-se amb la manipulació dels equips d'imatge i so destinats a la producció de continguts publicitaris Aprendre quins són els principals instruments tecnològics que intervenen en aquests processos i les innovacions que s'estan produint en aquest terreny, per veure com això pot influir en la feina del comunicador, en els missatges i en la seva recepció. .
Resumen: Specifically, the objectives of the subject are the following: Understand the technical processes that intervene in the advertising communication channeled by several platforms for audiovisual content. Become familiar with the handling of image and sound equipment for the production of advertising content. Learn which are the main technological instruments that intervene in these processes and those innovations that are taking place in this field, to see how this can influence your work communicator, in the messages and in its reception.
Resumen: Específicamente, los objetivos de la asignatura son los siguientes: Conocer cuáles son los procesos técnicos que intervienen en la comunicación publicitaria canalizada por varias plataformas de contenidos audiovisuales. Familiaritzarse en la manipulación de los equipos de imagen y sonido destinados a la producción de contenidos publicitarios Aprender cuáles son los principales instrumentos tecnológicos que intervienen en estos procesos y las innovaciones que se están produciendo en este terreno, para ver cómo esto puede influir en el trabajo del comunicador, en los mensajes y en su recepción.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.2 KB

Anglès
5 p, 105.0 KB

Castellà
5 p, 105.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir