Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [44716]
Marín, Enric 1956-
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Identities, Diversity, and Intercultural Coexistence
Título variante: Identidades, Diversidad y Convivencia Intercultural
Fecha: 2022-23
Resumen: Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. Els mitjans són productors i reproductors de discursos i, per tant, influeixen en la configuració de les identitats, que alhora poden alimentar nous conflictes. Els objectius del mòdul són: a) Estudiar la participació dels mèdia en conflictes relacionats amb les identitats col·lectives, en particular en processos relatius a la interculturalitat, el racisme i la xenofòbia. b) Revisar conceptes clau: ideologia, identitat, nacionalisme, multiculturalisme, interculturalitat, racisme, xenofòbia.
Resumen: 1. Evaluate the results of the application of communicative projects 2. Understand and have knowledge that provides a basis or an opportunity to develop and / or apply ideas in an original way, often in a research context 3. Create identity-building strategies and discursive elements. 4. Demonstrate an understanding of the productive logics of the media. 5. Demonstrate understanding of conflict theories and ability to apply them to required situations. 6. Design communication strategies for the deconstruction of prejudices and stereotypes 7. Design, plan and direct communication projects that build coexistence 8. Design, plan and direct communication projects for companies and social entities 9. Develop non-discriminatory discursive strategies for the media 10. Produce journalistic discourses that facilitate the resolution of conflicts and builders of coexistence. 11. That students have the learning skills that allow them to continue studying, at large way, with autonomous to self-directed work. 12. Work in interdisciplinary teams and lead them.
Resumen: 1. Evaluar los resultados de la aplicación de proyectos comunicativos 2. Comprender y tener conocimientos que aporten una base u oportunidad para desarrollar y/o aplicar ideas de forma original, a menudo en un contexto de investigación 3. Crear las estrategias y elementos discursivos constructores de identidades. 4. Demostrar comprensión de las lógicas productivas de los medios de comunicación. 5. Demostrar comprensión de las teorías de conflictos y capacidad de aplicarlas a las situaciones requeridas. 6. Diseñar estrategias de comunicación para la deconstrucción de prejuicios y estereotipos 7. Diseñar, planificar y dirigir proyectos comunicativos constructores de convivencia 8. Diseñar, planificar y dirigir proyectos comunicativos para empresas y entidades sociales 9. Elaborar estrategias discursivas no discriminatorias para los medios 10. Producir discursos periodísticos facilitadores de la resolución de conflictos y constructores de convivencia. 11. Que los estudiantes tengan las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando, a lo grande forma, con trabajo autónomo a autodirigido. 12. Trabajar en equipos de carácter interdisciplinario y dirigirlos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Mitjans, Comunicació i Cultura [4313227]
Plan de estudios: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 107.4 KB

Anglès
6 p, 106.1 KB

Castellà
6 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-07-08, última modificación el 2023-06-15



   Favorit i Compartir