Orientació Educativa [44340]
Sanahuja Gavaldà, José María
Morodo, Andy
Ferrer Miquel, Joana
Martínez Roca, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Educational Orientation
Título variante: Orientación Educativa
Fecha: 2022-23
Resumen: L'Orientació educativa és una pràctica pedagògica al servei del desenvolupament personal, social, acadèmic i professional de cadascun dels joves en el seu procés de continuum formatiu a l'educació secundària. Per aquesta raó, els objectius vehiculats a través d'aquesta assignatura que l'equip docent planteja als seus estudiants són: 1. Conèixer els fonaments de l'Orientació a la secundària, tant en una perspectiva d'acció individual com grupal, en els àmbits de l'orientació personal i social, l'orientació acadèmica i professional i l'atenció a la diversitat des d'una perspectiva d'escola inclusiva 2. Identificar les competències clau per a la funció orientadora i valorar-les a partir de les seves habilitats i aptituts pròpie.
Resumen: The educational guidance is a pedagogical practice at the service of the social, personal, academic and professional development of each one of the youngsters in their process of continuum formative in secondary education. For this reason, the objectives carried out through this subject that the teaching team presents to their students are: 1- Know the bases of the orientation of the Secondary School, individually and in groups, in the education fields of personal and social orientation, academic and professional guidance and accept diversity through inclusive schools methods. 2- Identify the key competencies for the guiding role and evaluate them basing the analysis on their own abilities.
Resumen: La Orientación educativa es una práctica pedagógica al servicio del desarrollo personal, social, académico y profesional de cada uno de los jóvenes durante su proceso formativo a lo largo de la educación secundaria. De este modo, los objetivos de la asignatura que el equipo docente plantea para los estudiantes son los siguientes: 1. Conocer los fundamentos de la orientación en la secundaria, tanto desde una visión de acción individual como grupal, en los ámbitos de la orientación personal, social, la orientación académica y profesional y la atención a la diversidad desde una perspectiva de escuela inclusiva. 2. Identificar las competencias clave para la función orientadora y valorarlas a partir de sus propias habilidades y aptitudes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 114.3 KB

Anglès
6 p, 112.2 KB

Castellà
7 p, 114.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2022-09-07, última modificación el 2023-01-17



   Favorit i Compartir