Aportaciones al conocimiento de la flora briológica española Nótula IX : musgos hepáticas y antocero-tas de las Arribes del Duero (NW de Salamanca)
Elías Rivas, María Jesús (Universidad de Salmanca. Departamento de Botánica)
Casas, Creu 1913-2007 (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Brugues Domenech, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Cros i Matas, Rosa M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Oliva Alonso, R.
Granzow de la Cerda, Iñigo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Muñoz Fuente, Jesús
Ederra Indurain, Alicia (Universidad de Navarra. Departamento de Botánica)
Rupidera Giraldo, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)

Fecha: 1995
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Studia botanica, Vol. 13 (1995) , p. 163-173, ISSN 0211-9714

Adreça alternativa: https://revistas.usal.es/index.php/0211-9714/article/view/5573


0 p, 941.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2022-10-06, última modificación el 2026-03-30



   Favorit i Compartir