visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
>
Articles
>
Articles publicats
>
Nuevas narrativas en publicidad. El storydoing como modelo de comunicación que favorece la cocreación del relato de marca entre los usuarios de Instagram
>
Comentaris
Informació:
Discussió (0)
Estadístiques d'ús
Nuevas narrativas en publicidad. El storydoing como modelo de comunicación que favorece la cocreación del relato de marca entre los usuarios de Instagram
-
Rodríguez-Ríos, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Comentaris (0)
|
Ressenyes
(0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.
Subscriure's
to this discussion. You will then receive all new comments by email.
Afegeix un comentari
Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu
definit el vostre àlies
.
N/D
s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>
Envieu-me un email quan es publiqui un nou comentari
Registres semblants