Didàctica de la Geografia i la Historia [44315]
Gonzalez Monfort, Maria de las Neus
Santisteban Fernandez, Antonio Manuel
Ballbé, Maria
Andreu Roses, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Teaching Geography and History
Título variante: Didáctica de la Geografía y la Historia
Fecha: 2023-24
Resumen: 1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Aplicar els coneixements didàctics adquirits en el curs i la seva capacitat de resolució de problemes a l'exercici de la docència dins l'àmbit de les ciències socials en centres d'educació secundària. 3. Integrar els coneixements de didàctica de les ciències socials i dels complements de formació en Geografia, Història i Història de l'Art, apresos en el curs, les vivències adquirides en la realització del pràcticum en els centres de secundària i les propostes d'innovació i recerca del treball final del Màster, per enfrontar-se a la complexitat de la professió com a docent en l'educació secundària. 4. Comunicar les seves decisions i conclusions com especialista en ciències socials de manera clara i sense ambigüitats a l'alumnat, a les seves famílies i a la resta de professionals, aportant arguments a les pròpies afirmacions a partir d'una correcta presa de decisions basada en la reflexió sobre la responsabilitat social i ètica que implica l'exercici de la docència. 5. Valorar la importància dela formació continuada a l'hora d'ensenyar ciències socials i adquirir les habilitats necessàries per poder realitzar aquesta formació tant de manera autònomacom en equip amb altres professionals. 1.
Resumen: 1. Understand the set of knowledge acquired in the module-specific teaching of the social sciences to begin the exercise of teaching in secondary education. 2. Apply the knowledge acquired in the course teaching and his ability to solve problems in teaching, as a teacher social sciences in schools and secondary schools. 3. Integrate the knowledge of social science education and additional training in Geography, History and Art History, learned in the course, the experiences gained in the completion of internship at secondary schools and proposals of innovation and research in the final of the Masters to cope with the complexity of the profession as a teacher in secondary education. 4. Communicate your decisions and conclusions as a specialist in social sciences clear and unambiguous to students, their families and other professionals, providing arguments to their own statements from a correct decision based reflection on the social and ethical responsibility involves the exercise of teaching. 5. Assess the importance of continuing education when teaching social sciences and acquiring the necessary skills to be able to perform this training both independently and in teams with other professionals. 1.
Resumen: 1. Comprender el conjunto de conocimiento adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. 2. Aplicar los conocimientos didácticos adquiridos en el curso y su capacidad de resolución de problemas en el ejercicio de la docencia dentro del ámbito de las ciencias sociales en centros de educación secundaria. 3. Integrar los conocimientos de didáctica de las ciencias sociales y de los complementos de formación en Geografía, Historia e Historia del Arte, aprendidos en el curso, las vivencias adquiridas en la realización del prácticum en los centros de secundaria y las propuestas de innovación e investigación del trabajo final del Máster, para enfrentarse a la complejidad de la profesión. 4. Comunicar sus decisiones y conclusiones como especialista en ciencias sociales de forma clara y sin ambigüedades al alumnado, a sus familias y al resto de profesionales, aportando argumentos a las propias afirmaciones a partir de una correcta toma de decisiones basada en la reflexión sobre la responsabilidad social y ética que implica el ejercicio de la docencia. 5. Valorar la importancia de la formación continuada a la hora de enseñar ciencias sociales y adquirir las 1 5. Valorar la importancia de la formación continuada a la hora de enseñar ciencias sociales y adquirir las habilidades necesarias para poder realizar esta formación tanto de forma autónoma como en equipo con otros profesionales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 110.9 KB

Anglès
6 p, 108.7 KB

Castellà
6 p, 108.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2023-09-08, última modificación el 2024-04-23



   Favorit i Compartir