RE-Flip : estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en contextos d'aula invertida
Senar Rosell, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)

Date: 2023
Abstract: L'objectiu del projecte Re-Flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. Es presenten també els principals resultats i les propostes de millora per a futures implementacions.
Note: High Performance Computing and Data Analysis. Master in Bioinformatics
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Reflip ; Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents



1 p, 352.1 KB

The record appears in these collections:
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2024-04-29, last modified 2024-05-11



   Favorit i Compartir