RE-Flip : estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en contextos d'aula invertida
Senar Rosell, Miquel Àngel ![ORCID Identifier](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Date: |
2023 |
Abstract: |
L'objectiu del projecte Re-Flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. Es presenten també els principals resultats i les propostes de millora per a futures implementacions. |
Note: |
High Performance Computing and Data Analysis. Master in Bioinformatics |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-sa.ico) |
Language: |
Català |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
Subject: |
Reflip ;
Aula invertida ;
Regulació de l'aprenentatge ;
Estratègies docents |
The record appears in these collections:
Learning materials >
Teaching resources
Record created 2024-04-29, last modified 2024-05-11