Evaluación de un servicio público con indicadores (EBAS)
Ballart, Xavier 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Govern i Polítiques Públiques
| Fecha: |
2024 |
| Resumen: |
Estudi de cas sobre la forma d'avaluar serveis i polítiques públiques amb indicadors (EBAS). |
| Resumen: |
Estudis de casos per a la docència d'administració i polítiques públiques. El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge interactiu sobre la base de la discussió de problemes reals a l'aula en l'àmbit de la gestió pública, el tercer sector i l'anàlisi de les polítiques. Cada cas mostra una situació típica: informació d'antecedents, situació actual on es troba el problema, actors principals i possibles alternatives de solució en el moment de redactar el cas. Es procura que aquesta informació sigui el més real possible segons la consulta de documentació i d'entrevistes. Inclou instruccions per al professorat. |
| Nota: |
A portada: Instrucciones generales para todas las partes |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Castellà |
| Colección: |
Case Exercise ; CEX-2024-06 ; Case studies ; Estudis de cas ; Estudios de caso |
| Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
| Materia: |
Policy ;
Politics ;
Sociology ;
International Relations ;
Polítics ;
Política ;
Sociologia ;
Relacions Internacionals ;
Políticos ;
Sociología ;
Relaciones Internacionales ;
Indicadores ;
Evaluación servicios públicos ;
EBAS |
CEX-2024-06
7 p, 879.7 KB
|
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Institute of Government and Public Policy (IGOP)Materiales didácticos >
Recursos docentes
Registro creado el 2025-04-23, última modificación el 2025-05-07