Carta de F. Burriel Martí a Ricardo San Juan
Burriel Martí, F.

Fecha: 13 novembre 1967
Descripción: 1/2 full
Resumen: Carta de F. Burriel Martí (Dep. de Química Analítica del CSIC) dirigida a Ricardo San Juan, on diu que ha rebut la seva recomanació de F. Sunyer i que espera donar-li bones notícies molt aviat. San Juan l'envia a Sunyer amb una nota manuscrita seva.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Text
Materia: Institucions acadèmiques -- Instituts ; Correspondència -- Personal -- col·legues
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-8-1096



1 p, 212.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2025-04-19



   Favorit i Compartir