Carta de Ricardo San Juan a Ferran Sunyer
San Juan, Ricardo

Data: 6 setembre 1954
Descripció: 1/2 full per ambdues cares
Resum: Carta de Ricardo San Juan, per dir-li que ja ha tornat del congrés internacional. Va saber que Szolem Mandelbrojt hi era a través d'un deixeble seu, però no el va veure. Milloux li va donar records per a Sunyer, i Horwath també li va parlar d'ell.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Text
Matèria: Actes acadèmics i professionals -- congréssos ; Correspondència -- Personal -- col·legues
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-8-1028



2 p, 376.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2025-04-19



   Favorit i Compartir