Carta de Ricardo San Juan a Ferran Sunyer
San Juan, Ricardo

Date: 3 març 1953
Description: 1/2 full per ambdues cares
Abstract: Carta de Ricardo San Juan, que tracta dels seus últims avenços en la matemàtica, parla d'un article de Ferran Sunyer que té per a publicar i també de la tesi de Bang, que està traduint del danès.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Text
Subject: Activitat professional -- Investigadora ; Activitat professional -- publicacions pròpies ; Correspondència -- Personal -- col·legues
Location: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-8-1005



2 p, 565.1 KB

The record appears in these collections:
Personal and institutional archives > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer correspondence

 Record created 2008-12-03, last modified 2025-04-19



   Favorit i Compartir