Carta de R.L. Fitzgerald (U.S. Navy) a Ferran Sunyer
U. S. Navy

Data: 30 abril 1965
Descripció: 1 full
Resum: Carta de R. L. Fitzgerald (US Navy), amb la proposta del contracte N62558-4484 i amb totes les instruccions per a originals, còpies, signatures, dates, etc. Diu que, si sorgeix qualsevol canvi, no dubti a fer preguntes.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Anglès
Document: Text
Matèria: Correspondència -- Professional ; Activitat professional -- Investigadora
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-5-925



1 p, 589.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2025-04-19



   Favorit i Compartir