Carta d'Heribert Barrera (Societat Catalana de Ciències Físiques, Químiques i Matemàtiques) a Ferran Sunyer
Barrera, Heribert 1917-2011

Date: Juliol 1961
Description: 13 fitxes, 2 fulls
Abstract: Carta d'H. Barrera, secretari de la Soc. Cat. de Ciències Físiques, Químiques i Matemàt. , amb 2 fitxes guia/model per a la revisió terminològica del Diccionari Fabra i per a l'establiment de vocabularis. La 1a etapa es limita a les lletres A, B, C i D.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Document: Text
Subject: Recurs d'informeació ; Activitat associativa
Location: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 2-5-626



4 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Personal and institutional archives > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer correspondence

 Record created 2008-12-03, last modified 2025-04-19



   Favorit i Compartir