Carta de Ferran Sunyer a Ricardo San Juan
Sunyer, Ferran

Data: 6 juny 1956
Descripció: 1/2 full
Resum: Carta dirigida Ricardo San Juan, on s'interessa per la salut de la seva mare. També li diu que ja té solucionat, almenys en part, el problema dels polinomis de Gontcharoff i que ha escrit una carta d'agraïment a José Ibáñez Martín.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Text
Matèria: Correspondència
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-20-423



1 p, 279.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2026-01-14



   Favorit i Compartir