Estudis de Gènere i Sexualitat [40245]
Torras Frances, Maria Angeles
Ternicier Espinosa, Constanza Andrea
Fernández Gallego Casilda, Alicia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Studies of Genres and Sexuality
Títol variant: Estudios de Género y Sexualidad
Data: 2025-26
Resum: Reflexionar a propòsit del caràcter performatiu (especialment corporal) dels textos artístics (especialment els literaris) i examinar els fonaments ideològics de les representacions culturals del gènere i la sexualitat.
Resum: Reflecting upon the performative (especially corporal) character of artistic texts (especially literary ones) and examining the ideological foundations of cultural representations of gender and sexuality.
Resum: Reflexionar a propósito del carácter performativo (especialmente corporal) de los textos artísticos (especialmente los literarios) y examinar los fundamentos ideológicos de las representaciones culturales del género y la sexualidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [4313178]
Pla d'estudis: Àlgebra lineal i geometria [1101]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
11 p, 131.1 KB

Anglès
11 p, 125.1 KB

Castellà
11 p, 130.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2025-07-26, darrera modificació el 2026-03-18



   Favorit i Compartir