El Català com a Llengua Literària [45506]
Massanell Messalles, Mar
Casals i Martorell, Daniel 1969-
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Catalan as a Literary Language
Título variante: El Catalán como Lengua Literaria
Fecha: 2025-26
Resumen: Aquesta assignatura té com a objectiu analitzar el català com a llengua literària des dels punts de vista intern i extern i sincrònic i diacrònic.
Resumen: The objective of this course is to examine Catalan as a literary language from internal and external perspectives, and through.
Resumen: Esta asignatura tiene el objetivo de analizar el catalán como lengua literaria desde los puntos de vista interno y externo y sincrónico y diacrónico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Plan de estudios: Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1596]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 109.2 KB

Anglès
6 p, 109.7 KB

Castellà
6 p, 109.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2025-07-26, última modificación el 2025-09-10



   Favorit i Compartir