Carta de Ferran Sunyer a Pawan Kumar Kamthan
Sunyer, Ferran

Data: 1 febrer 1965
Descripció: 1 full
Resum: Carta a P. Kr. Kamthan, on li diu que el CSIC de Madrid ha donat una resposta negativa a la concessió de la seva beca però que, si encara hi està interessat, F. Sunyer pot intentar obtenir fons a través de la institució privada March Foundation.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Anglès
Document: Text
Matèria: Correspondència -- Personal
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-11-222



1 p, 242.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2026-01-14



   Favorit i Compartir