Carta de Ferran Sunyer a Jean Favard
Sunyer, Ferran

Fecha: 6 desembre 1948
Descripción: 5 fulles
Resumen: Carta escrita a M. J. Favard, que conté fórmules matemàtiques i que tracta dels treballs sobre les funcions quasi-periòdiques de Sunyer, de Favard, de Mandelbrojt, de Bessonoff i de Norgil.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Francès
Documento: Text
Materia: Correspondència -- Professional ; Activitat professional -- Investigadora
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-9-194



5 p, 3.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2026-01-14



   Favorit i Compartir