Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu
Chalip, Laurence, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics

Publicación: Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000
Descripción: 8 p.
Resumen: Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Resumen: Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Resumen: Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Centre d'Estudis Olímpics. Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB
Colección: Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97
Documento: Working paper
Materia: Jocs Olímpics ; Aspectes econòmics



7 p, 37.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de Investigación del Deporte (IRE) > Centro de Estudios Olímpicos de la Universidad Autónoma de Barcelona (CEO-UAB)
Documentos de investigación > Working papers

 Registro creado el 2009-07-13, última modificación el 2024-05-26



   Favorit i Compartir