Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu
Chalip, Laurence, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics

Imprint: Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000
Description: 8 p.
Abstract: Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Abstract: Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Abstract: Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: Centre d'Estudis Olímpics. Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB
Series: Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97
Document: Working paper
Subject: Jocs Olímpics ; Aspectes econòmics



7 p, 37.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Sports Research Institute (IRE) > Olympic Studies Centre at the Autonomous University of Barcelona (CEO-UAB)
Research literature > Working papers

 Record created 2009-07-13, last modified 2024-05-26



   Favorit i Compartir