Don Carlos, por la gracia de Dios, ... A los del mi Consejo, Presidente, y Oidores de las mis Audiencias ... Sabed: que para facilitar à los Mozos sorteados con destino al Reemplazo de mi Egercito, que teniendo urgentes, y graves motivos para no separarse de su casa, se les permite poner substituto
Espanya
Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya
Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)

Publicación: [Madrid : s.n., 1775]
Descripción: [4] p. ; 29 cm
Resumen: "Real Cedula ordenando el cumplimiento de la Real Resolución relativa a la posibilidad de que los mozos sorteados con destino al reemplazo del Ejército puedan nombrar substituto" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Resumen: Reial Cèdula ordenant el cumpliment de la Reial Resolució relativa a la possibilitat de que els mossos sortejats amb destí al reemplaçament de l'Exèrcit puguin enviar un substitut. .
Nota: Lloc i data del text: "Dada en Aranjuez á once de Junio de mil setecientos setenta y cinco años"
Nota: Reclams
Nota: Signada per "Don Nicolas Verdugo" y " Don Antonio Martinez Salazar"
Nota: Títol obtingut de les primeres línies del text
Derechos: Aquesta obra ha estat identificada com a lliure de restriccions d'ús conegudes segons la llei de propietat intel·lectual, incloent-hi els drets afins. Podeu copiar, modificar i distribuir l'obra, així com fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense necessitat de demanar permís. Public domain
Lengua: Castellà
Documento: Text ; Llibre
Materia: Reclutament i allistament ; Legislació ; 1775 ; Espanya ; Forces armades
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Fons Carandell



4 p, 7.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Biblioteca Económica Carandell > Pragmáticas (S. XVI-XIX)
Libros y colecciones > Libros

 Registro creado el 2010-09-08, última modificación el 2025-12-21



   Favorit i Compartir