Interrogatorio que han de satisfacer, bajo de Juramento, las Justicias, y demás Personas, que harán comparecer los Intendentes en cada Pueblo

Publicación: [S.l. : s.n., 1700?]
Descripción: [6], 2-4, [3] p. ; 29 cm
Resumen: "Interrogatorio que han de satisfacer, bajo de Juramento, las Justicias, y demás Personas, que harán comparecer los Intendentes en cada Pueblo" --Cataleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Resumen: Interrogatori que han de satisfer, sota Jurament, les Justícies, i altres Persones, que faran comparèixer els Intendents de cada poble. .
Nota: Reclams
Nota: Sign.: A
Nota: Títol obtingut de les primeres línies del text
Derechos: Aquesta obra ha estat identificada com a lliure de restriccions d'ús conegudes segons la llei de propietat intel·lectual, incloent-hi els drets afins. Podeu copiar, modificar i distribuir l'obra, així com fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense necessitat de demanar permís. Public domain
Lengua: Castellà
Documento: Text ; Llibre
Materia: Documents públics ; S. XVIII ; Espanya ; Interrogatoris
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Fons Carandell



12 p, 16.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Biblioteca Económica Carandell > Pragmáticas (S. XVI-XIX)
Libros y colecciones > Libros

 Registro creado el 2010-09-08, última modificación el 2025-12-21



   Favorit i Compartir