Disseny d'una activitat per a integrar coneixements i autoavaluar competències metodològiques
Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Boixadós i Anglès, Mercè (Universitat Oberta de Catalunya)

Date: 2006
Abstract: Es desenvolupa i avalua una estratègia d’ensenyament-aprenentatge que té per objectiu introduir l’assignatura troncal Mètodes d’Investigació a la titulació de Psicologia i alhora aportar eines que afavoreixin l’autovaluació de competències en el procés d’aprendentatge de la matèria. En l’elaboració d’aquesta estratègia “la falta de disciplina dels estudiants a l’aula” deixa de ser un problema per convertir-se en un recurs docent. La proposta que presentem és fàcil de portar a terme en classes nombroses, i no suposa un increment substancial en la càrrega de treball del docent ni del discent.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Subject: Innovació docent ; Mètodes d’investigació ; Autoavaluació de competències ; Aprenentatge significatiu
Published in: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



11 p, 92.3 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications

 Record created 2011-01-21, last modified 2019-02-09



   Favorit i Compartir