| Home > Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > Disseny d'una activitat per a integrar coneixements i autoavaluar competències metodològiques |
| Date: | 2006 |
| Abstract: | Es desenvolupa i avalua una estratègia d'ensenyament-aprenentatge que té per objectiu introduir l'assignatura troncal Mètodes d'Investigació a la titulació de Psicologia i alhora aportar eines que afavoreixin l'autovaluació de competències en el procés d'aprendentatge de la matèria. En l'elaboració d'aquesta estratègia "la falta de disciplina dels estudiants a l'aula" deixa de ser un problema per convertir-se en un recurs docent. La proposta que presentem és fàcil de portar a terme en classes nombroses, i no suposa un increment substancial en la càrrega de treball del docent ni del discent. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Català |
| Document: | Comunicació de congrés ; recerca |
| Subject: | Innovació docent ; Mètodes d'investigació ; Autoavaluació de competències ; Aprenentatge significatiu |
| Published in: | Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
11 p, 92.3 KB |