La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne
Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)

Fecha: 2006
Resumen: En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. En aquest cas, les de la titulació d'Enginyeria Informàtica (EI). De totes maneres, els resultats poden estendre's amb facilitat cap a qualsevol altre tipus d'assignatura i, fins i tot, aplicar-se per a un curs complet.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject ; recerca
Materia: Programació docent ; Guiatge d'estudiants ; Autogestió del temps ; Agendes d'aprenentatge
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 42.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones

 Registro creado el 2011-01-28, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir