La planificació docent en ECTS en forma d'agendes d'aprenentatge de l'alumne
Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)

Fecha: 2006
Resumen: En aquest treball s'ha desenvolupat una metodologia completa per a la generació de les agendes d'aprenentatge a partir dels plans docents de les assignatures. Per qüestions de complexitat, s'ha treballat només amb un tipus d'assignatures. En aquest cas, les de la titulació d'Enginyeria Informàtica (EI). De totes maneres, els resultats poden estendre's amb facilitat cap a qualsevol altre tipus d'assignatura i, fins i tot, aplicar-se per a un curs complet.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Programació docent ; Guiatge d'estudiants ; Autogestió del temps ; Agendes d'aprenentatge
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 42.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-01-28, última modificación el 2024-12-01



   Favorit i Compartir