Alumnes absents : què fer?
Pedreira Font, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d’Estudis Empresarials. Departament d'Economia de l’Empresa)

Fecha: 2007
Resumen: Com moltes altres, l’assignatura Direcció d’Empresa II - Recursos Humans, de la Diplomatura de Ciències Empresarials de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) té un problema: La meitat dels estudiants matriculats no assisteixen a classe. No obstant es pretén que tots els estudiants adquireixin una sèrie de competències, inclosos els coneixements bàsics, tant si assisteixen classe, com si no ho fan. D'una banda es pretén crear als no assistents, la necessitat d'assistir, emprant l'avaluació com a motor del canvi. En cas impossible, es proposen metodologies alternatives.
Resumen: The course “Management II” (Human Resources) taught at UAB Bachelor in Business Administration shares a problem with many other courses; half of students do not attend classes. However, the goal is for the students to develop different competences, including basic knowledge and concepts, whether they attend classes or not. The aim is to use the evaluation in order to force “absent students” to attend classes and, when class attendance is not possible, to use alternative methodologies.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject ; recerca
Materia: Alumnes absents ; Presencialitat ; Semi presencialitat ; Avaluació estratègica
Publicado en: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



6 p, 31.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones

 Registro creado el 2011-01-31, última modificación el 2017-10-21



   Favorit i Compartir