Mètodes d'Investigació de la Publicitat i el Consumidor [20676]
Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 1r Semestre 2011-12
Nota: 1r Semestre
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Plan de estudios: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66] ; Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]
Documento: Objecte d'aprenentatge



9 p, 111.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-09-22, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir