Artículos publicados

Artículos publicados Encontrados 1 registros  La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
1.
20 p, 577.8 KB Comunicació publicitària no convencional a la TV : reactància psicològica o persuasió? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Sobreimpressions, pantalles dividides, animació de símbols visuals i altres formats de publicitat no convencional (PNC) apareixen inserits en la programació mentre l'espectador està mirant la televisió. [...]
Banners, shared screens, animations and other unconventional advertising formats are inserted in programmes while the viewer is watching television. They appear with varying degrees of intrusiveness, generating a high level of psychological reactance (PR). [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.88
Comunicació (Barcelona), Vol. 28, Núm. 2 (Novembre 2011) , p. 129-148  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.