Documents de recerca

Documents de recerca 12 registres trobats  anterior11 - 12  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
141 p, 5.6 MB Aprenentatge musical amb mètodes d'aprenentatge cooperatiu / Vidal i Arasa, Joan Francesc ; Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Enfront les metodologies tradicionals centrades en la figura del professor i la utilització de manuals d'aprenentatge de caràcter conductista, la utilització de metodologies cooperatives per a l'ensenyament i l'aprenentatge musical incrementa significativament el debat a l'aula i proporciona una perspectiva heurística del fet creatiu, que afavoreix la construcció del coneixement musical.
2008  
12.
230 p, 1.1 MB Tutoria entre iguals : processos cognitivorelacionals i anàlisi de la interactivitat en tutories fixes i recíproques / Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
La tesi planteja tres objectius generals. En primer lloc, pretén contribuir a l'ordenació del marc conceptual entorn a l'aprenentatge entre iguals i, concretament a l'ús instruccional de la tutoria entre iguals. [...]
This thesis has three broad objectives. First, it aims to contribute to the organisation of the conceptual framework surrounding the process of peer learning and, specifically, to the instructional use of peer tutoring. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Documents de recerca : 12 registres trobats   anterior11 - 12  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.