Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 2,220 registros  inicioanterior1682 - 1691siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.36 segundos. 
1682.
71 p, 2.0 MB Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango / Gómez Lozano, Laura ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram).
La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram).
The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1683.
155 p, 9.1 MB Universo Gamer en España : ¿qué se necesita para triunfar? / Gómez Frias, Elsa ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al 2005 va néixer la plataforma de vídeo digital YouTube i des de llavors, aquest fenomen ha crescut de tal manera que l'usuari ara té la llibertat de crear el contingut audiovisual que vulgui. Dins d'aquest esquema, han aparegut els gamers, usuaris que han aconseguit atraure a milions de subscriptors simplement gravant-se mentre juguen a videojocs. [...]
En 2005 nació la plataforma de vídeo digital YouTube y desde entonces, este fenómeno ha crecido de tal manera que el usuario ahora tiene la libertad de crear el contenido audiovisual que le plazca. [...]
In 2005 the digital video platform known as YouTube was born and since then, this phenomenon has grown in a way that has given users enough freedom to create any audio-visual content they want. In this scheme gamers have emerged. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1684.
56 p, 1.1 MB Correr pero ¿hacia dónde? / Gallart Gamez, Daniel ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dani Gallart és un jove al que li apassiona l'atletisme, però veu que mai es podrà dedicar i ha de decidir si continuar o dedicar-li més temps a altres aspectes de la seva vida. En parlar amb el seus éssers més estimats arriba a la conclusió que, tot i que l'atletisme el faci sacrificar aspectes molt importants de la seva vida, és més important tot el que li ha donat aquest esport i encara que no es pugui dedicar professionalment sempre el podrà practicar perquè és el que més li agrada fer en aquesta vida.
Dani Gallart es un joven al que le apasiona el atletismo, pero se da cuenta que nunca podrá dedicarse profesionalmente y tiene que decidir si continuar o dedicarle más tiempo a otros aspectos de su vida. [...]
Dani Gallart is a young man who is passionate about athletics, but realizes that he can never devote himself professionally and has to decide whether to continue or spend more time on other aspects of your life. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1685.
84 p, 4.2 MB Los makeovers shows en España : Análisis del contenido del formato Cámbiame / Froilan Rodríguez, Cristina ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza el makeover show a Espanya, un subgènere del reality show que mostra transformacions als participants com una forma de millorar la vida dels ciutadans. Destaquen els seus programes amb temàtica de canvi d'imatge com és el cas de Cámbiame. [...]
Este estudio analiza el makeover show en España, un subgénero del reality show que muestra transformaciones en los participantes como una forma de mejorar la vida de los ciudadanos. Destacan sus programas con temática de cambio de imagen como es el caso de Cámbiame. [...]
This study analyzes the makeover show in Spain, a subgenre of reality show that shows a transformation in its participants as a way to improve the lives of citizens. Programs about a physical makeover stand out the most, which is the case of Cámbiame. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1686.
57 p, 3.1 MB Mago callejero, obrero de su arte / Esteban Schäuble, Robert Xavier ; Garcia Altadill, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de documental, lligat a la ciutat de Barcelona, representa un concepte i un fenomen universal: la màgia. A través del personatge principal, un mag de carrer que no deixa indiferent a ningú, l'espectador entra en un món místic i particular en el qual la màgia pren un paper principal en la construcció de la realitat. [...]
Este proyecto de documental, ligado a la ciudad de Barcelona, representa un concepto y un fenómeno universal: la magia. A través del personaje principal, un mago callejero que no deja indiferente a nadie, el espectador entra en un mundo místico y particular en el que la magia toma el papel principal en la construcción de la realidad. [...]
This documentary project, linked to the city of Barcelona, represents a universal concept and phenomenon: the magic. Through the main character, a professional magician that leaves no one indifferent, the spectator enters in a mystical and unique world where magic takes the lead role in the construction of reality. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1687.
75 p, 16.8 MB Planificación, realización y publicación de una revista digital sobre música / Espinosa Colomé, Cristina ; Valero Sancho, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que s'ha tractat de crear una revista digital sobre música passant per totes les seves fases: planificació, realització i publicació. La revista s'anomena Inedit Magazine i té diversos tipus de continguts, des de novetats sobre la musica fins a relats de diversos artistes.
Proyecto que se ha tratado de crear una revista digital sobre música pasando por todas sus fases: planificación, realización y publicación. La revista se llama Inedit Magazine y tiene varios tipos de contenidos, des de novedades sobre la música hasta relatos con varios artistas.
This is a project about a digital magazine of music. It has been worked every phase of it: planning, implementation and publication. The name of the magazine is Inedit Magazine and has many different types of content, from news to interviews.

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1688.
46 p, 4.3 MB La telaraña invisible / Cuenca Ortiz, Alberto ; Gelabert Sabater, Aina ; Martín Vicente, Cristian ; Solé, Albert, 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el marc de la tercera fase de l'Operació Aranya, una iniciativa del Ministeri de l'Interior amb la intenció de perseguir l'enaltiment del terrorisme a les xarxes socials, detenen a César Strawberry, vocalista de Def Con Dos. [...]
En la tercera fase de la Operación Araña, una iniciativa del Ministerio del Interior destinada a perseguir el enaltecimiento del terrorismo en las redes sociales, detienen a César Strawberry, vocalista de Def Con Dos. [...]
"Operación Araña" is an initiative of the "Ministerio del Interior", addressed to persecute the exaltation of the terrorism in the social networks. In the third phase of this operation, the Def Con Dos singer, César Strawberry, was detained. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1689.
423 p, 8.4 MB Sobre Ruedas : Creación y escritura del guión de una ficción televisiva de comedia / Candelas Valls, Anna ; Díaz Pérez, Rocío ; Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es troben tots els documents necessaris per la creació d'una sèrie de televisió. "Sobre Ruedas" sorgeix de la hibridació de dos gèneres: la comèdia de situació i la road-movie. [...]
En este proyecto se encuentran todos los documentos necesarios para la creación de una serie de televisión. Sobre Ruedas surge de la hibridación de dos géneros: la comedia de situación y la road-movie. [...]
In this research we have the documents needed to create a TV series. "Sobre Ruedas" has been created from the hybridization of two genres: sitcom and road - movie. Because of this, we have done a research of these two types of genres as well as their models, which has inspired these. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1690.
50 p, 626.5 KB La realitat de la crisi dels mitjans / Campistol Agustí, Anna ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es pregunta quins són els veritables orígens de la crisi dels mitjans i quines conseqüències ha tingut la recessió en el món de la comunicació. Els grans mitjans justifiquen la seva davallada culpant a la crisi econòmica global, la digitalització, la competència i la publicitat. [...]
Este proyecto se pregunta cuáles son los verdaderos orígenes de la crisis de los medios y qué consecuencias ha tenido la crisis en el mundo de la comunicación. Los grandes medios justifican su caída culpando a la crisis económica global, la digitalización, la competencia y la publicidad. [...]
This project tends to analyze the real origins of the media crisis and the consequences of this recession in the communication world. The big media justify their fall blaming the global economic crisis, the digitalization, the competence and the publicity. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
1691.
198 p, 14.5 MB El universo paralelo de Pixar : Construcción de un universo narrativo a partir de autorreferencias / Camacho Sánchez, Olga ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'estil de Pixar no està únicament determinat pel seu desenvolupament narratiu o per la seva estètica d'animació. Una altra característica important pròpia de la productora és el sistema d'autoreferències. [...]
El estilo de Pixar no está únicamente determinado por su desarrollo narrativo o por su estética de animación. Otra característica importante propia de la productora es el sistema de autorreferencias. [...]
The Pixar style is not only determined by its narrative development or animation aesthetics. Another very important feature of the production is the system of self-references. We understand self-reference as elements that Pixar films repeat and borrow from each other. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 2,220 registros   inicioanterior1682 - 1691siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.