Contribuciones a jornadas y congresos

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 88 registros  inicioanterior79 - 88  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
79.
6 p, 38.1 KB Aproximació als mitjans comarcals catalans : una experiència sobre el terreny / Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Giral, Eugeni 1941- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB porta a terme, des de fa dos anys, l'activitat Aproximació als Mitjans Comarcals Catalans. Durant una setmana, cinquanta estudiants de la llicenciatura de Periodisme tenen la possibilitat de viatjar per Catalunya i visitar els diversos mitjans de comunicació que configuren l'ecosistema mediàtic del país. [...]
The Journalism and Communication Sciences Department from UAB organizes, since 2007, the activity "Aproximació als Mitjans Comarcals Catalans" [Approximation to Catalan Regional Mass Media]. During one week, fifty students from the Journalism degree have the possibility to travel around Catalonia and visit the different regional mass media which shape the Catalan media ecosystem. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
80.
10 p, 291.0 KB Creació de presentacions multimèdia de judicis : la competència dels jutjats de violència sobre la dona / Riba Trepat, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Teodoro, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Es tracta d'un projecte d'innovació docent que es va consolidant, ja que és el segon any de realització. En general l'estudi dels diferents judicis e institucions processals té un caràcter dinàmic i complex fet que en dificulta la comprensió teòrica de qualsevol que s'hi enfronti per primera vegada. [...]
The study of trials and procedural institutions has a dynamic and complex character. It makes difficult the theoretical comprehension for all those students that face for the first time with this issue. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
81.
9 p, 55.1 KB Reflexions sobre metodologia docent a partir de l'elaboració d'un dossier de docència en l'àrea de llengua espanyola / De la Mota Gorriz, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
L'elaboració d'un dossier de docència constitueix un acte de reflexió sobre la pròpia metodologia docent. Cada fase per la qual es passa en el procés d'elaboració, des de la selecció de la informació i la classificació de dades fins la verbalització d'una filosofia docent personal i unes metes per al futur, comporta dificultats per al professor que s'hi posa per primer cop. [...]
Developing a teaching portfolio constitutes a reflective practice about one's current teaching strategies. Any stage of the elaboration process, from the selection of information and data classification to the verbalización of a personal educational philosophy and a series of goals for the future, poses difficulties to the teacher who is working on the porfolio for the first time. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
82.
8 p, 39.4 KB El treball del grup en xarxa sobre l'aprenentatge en autonomia / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació) ; Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
L'experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB - centrada sobre les condicions de millora de l'aprenentatge i, de manera especial en l'aprenentatge en autonomia dels alumnes - ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
83.
11 p, 159.6 KB Un estudi sobre la transició secundària - Universitat / Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present comunicació presenta algunes reflexions i resultats obtinguts fruït de l'estudi de camp realitzat a partir del projecte La transició secundària universitat i incorporació a la universitat. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
84.
3 p, 120.9 KB Conclusiones del I Simposio sobre la enseñanza a distancia y semipresencial de la Tradumática / Rodríguez-Inés, Patricia ; Rodríguez Gràcia, Maribel
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
85.
3 p, 122.9 KB Conclusions del I Simposi sobre l'Ensenyament a Distància i Semipresencial de la Tradumàtica / Rodríguez-Inés, Patricia ; Rodríguez Gràcia, Maribel
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  
86.
11 p, 47.6 KB Cosas sobre la Biblioteca de Medicina que todo estudiante debe conocer : usuarios autónomos en la Biblioteca de Medicina de la Universidad Autónoma de Barcelona / Carles i Pomar, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina)
Se presenta el cambio de paradigma educativo que supone el Espacio Europeo de Educación Superior y la contribución de las bibliotecas en el entorno educativo basado en el Problem Based Learning. Se expone el enfoque que han dado en la Biblioteca de Medicina de la Universidad Autónoma de Barcelona que para contribuir a ser cada vez más útiles a sus usuarios, han diseñado un tutorial para dotar los de más autonomía en su trabajo de búsqueda de información.
2005
World Congress on Health Information and Libraries, 9è : 2005  
87.
23 p, 981.1 KB I si deixem de parlar de preservació digital? : Variacions sobre un tema de David Rosenthal, amb un poutpourri final amb la CDLib Orchestra / Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica)
Sobre la preservació digital s'han repetit sovint una sèrie d'afirmacions basades en fets que ja no es dónen, com l'obsolescència de formats, la corrupció de fitxers, etc. En aquesta presentació se'n rebaten alguns a partir de la ponència de David Rosenthal «How are we ensuring the longevity of Digital Documents» i les iniciatives de la California Digital Library.
There are a few long-time myths about digital preservation that are based in facts no longer current, like format obsolescence, file corruption, etc. We'll examine some of them, following the "How are we ensuring the longevity of Digital Documents" talk by David Rosenthal and the California Digital Library initiatives.

2010
Espai CBUC d'intercanvi de coneixements i experiències. Barcelona, 2n (30 de juny 2010)
10 documentos
88.
6 p, 53.3 KB Una Reflexió historiogràfica sobre l'hospital com a espai de medicalització / Huguet Termes, Teresa ; Taula rodona "Noves tendències historiogràfiques de la medicina a les portes del segle XXI" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències ; Congrés d'Història de la Medicina Catalana (13è: 2004 : La Canonja, Catalunya)
El treball analitza la historiografia existent sobre les institucions hospitalàries com a espai de medicalització des de la segona meitat del s. XX. La finalitat és estudiar de quina manera diverses tendències historiogràfiques han percebut l'hospital com a espai de creació i difusió de coneixement científic. [...]
2004
Congrés d'Història de la Medicina Catalana. La Canonja, Catalunya, 13è : 2004  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 88 registros   inicioanterior79 - 88  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.