Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 24 registres trobats  inicianterior15 - 24  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
15.
19 p, 723.7 KB Les indústries culturals del llibre, el fonograma, el vídeo i el vídeojoc / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El llibre, el fonograma, el vídeo i el videojoc estan experimentant grans canvis per la digitalització dels seus continguts i dels seus canals d'accés. En aquest procés de transformació, de 2011 a 2012 han aparegut o s'han consolidat a Catalunya diverses iniciatives encaminades a donar resposta als reptes de la digitalització. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 139-157  
16.
23 p, 1.2 MB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estructura del sector de la comunicació en l'espai comunicatiu català des del punt de vista dels grups propietaris de mitjans de comunicació que hi interactuen. L'anàlisi que se'n fa és de caire economicofinancer, d'estructura de la propietat, de diversificació i internacionalització i d'estratègies corporatives. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 115-137  
17.
17 p, 991.9 KB El sector cinematogràfic / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
Durant el bienni 2011-2012 el sector cinematogràfic es va veure enfrontat als efectes demolidors d'una crisi estructural, que es manifestaren en una reducció substancial de les produccions així com en una pèrdua notable dels ajuts que les administracions van destinar a fer viable el seu feble teixit. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 97-113  
18.
22 p, 1.3 MB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Crisi econòmica i reestructuració continuen marcant la realitat de la indústria publicitària a Catalunya en el bienni 2011-2012. Després del lleuger parèntesi que va suposar l'any 2010, continua la davallada de la inversió publicitària, en termes globals i en relació al PIB. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 75-96  
19.
18 p, 1.0 MB La televisió / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blasco Gil, José Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Superada l'apagada analògica, la televisió a Catalunya ha seguit vivint una sèrie de canvis tant en l'oferta de canals com en els consums que aprofundeixen en les tendències detectades el bienni anterior. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 57-74  
20.
20 p, 1.2 MB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La ràdio a Catalunya viu en el bienni 2011-2012 una doble realitat. D'una banda, es troba immersa en una profunda crisi econòmica pel descens dels ingressos publicitaris i de les subvencions públiques, que s'ha manifestat en una disminució de l'ocupació i en els primers moviments de reestructuració del mercat radiofònic. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 37-56  
21.
19 p, 729.9 KB La premsa / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Els indicadors sobre ús i consum de les diverses modalitats de premsa i les dades econòmiques de les empreses periodístiques coincideixen a oferir un escenari de crisi sense perspectives de canvi en el sector a Catalunya, de manera semblant al que succeeix en d'altres països de l'entorn. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 17-35  
22.
4 p, 76.1 KB Presentació / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Teniu a les mans el nou Informe de la comunicació a Catalunya, en la seva setena edició. Des de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) ens congratulem que així sigui i que puguem donar continuïtat a un projecte que va començar fa 14 anys i que des dels seus inicis ha estat un dels pilars fonamentals de l'Institut. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 11-14  
23.
2 p, 69.8 KB Pròleg / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'Informe de la comunicació a Catalunya -que arriba a la setena edició- va ser concebut com un dels principals projectes, juntament amb el Portal de la Comunicació, de l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), creat en aquesta universitat al final de l'any 1997. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 9-10  
24.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  

Llibres i col·leccions : 24 registres trobats   inicianterior15 - 24  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.