Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 197 registres trobats  inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
21.
10 p, 406.8 KB El videojoc / Contreras, Ruth S.. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Observatori de Comunicació, Videojocs i Entreteniment
Els videojocs, malgrat ser encara un producte cultural que provoca certes reticències entre alguns sectors de la societat, són una indústria en clara expansió. D'una banda, factura més que la indústria del cinema i la de la música enregistrada juntes; de l'altra, al voltant d'aquest producte cultural s'estan consolidant fenòmens, com els dels e-sports o els dels game players, que generen una sòlida activitat econòmica. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.199-208  
22.
14 p, 277.4 KB La música / Gendrau, Lluís (Grup Enderrock) ; Morén Alegret, Helena (Grup Enderrock) ; Novell, Jordi (Grup Enderrock) ; Martí, Jordi (Grup Enderrock) ; Gea, Èlia ; Soriguera, Elisenda ; Vallbona, Teresa ; Garde Cano, Cristina ; Pujol, Rosa M. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; López, Bernat, ed.
A Catalunya, el sector musical protagonitza un bienni 2019-2020 marcat per un contrast inesperat. Després de recompondre's de la crisi financera de 2008, en què es posa en valor la música en viu -i que pal·lia la caiguda del disc físic-, el sector musical experimenta un 2019 a l'alça, amb la millor facturació de la dècada. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.185-198  
23.
15 p, 188.5 KB El llibre / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les dades disponibles mostren com el confinament conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 va fer augmentar la pràctica de la lectura entre la població espanyola a màxims històrics durant aquest període. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.169-183  
24.
22 p, 227.2 KB El cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació) ; Jariod, Daniel (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
El sector cinematogràfic català, enmig dels esforços destinats a la reconversió dels seus models de finançament i explotació, s'ha vist immers en el trànsit forçós des de les dinàmiques de transformació i adaptació requerides per la instauració d'un nou entorn productiu i comercial dominat per aquests poderosos i emergents agents que són les plataformes OTT (acrònim d'over the top) o de serveis de lliure transmissió fins a la lluita aferrissada per la supervivència arran de la traumàtica sotragada patida a escala global per la crisi pandèmica. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.147-168  
25.
26 p, 367.6 KB La televisió i les plataformes audiovisuals / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El bienni 2019-2020 va estar marcat per l'impacte de la pandèmia de la Covid-19 en l'economia dels operadors televisius i també en l'audiència de televisió lineal i de les plataformes audiovisuals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2019-2020, p.121-146  
26.
28 p, 248.9 KB La ràdio / Niqui, Cinto (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Segarra Moreno, Luis (Guía de la radio)
El bienni radiofònic 2019-2020 a Catalunya es caracteritza per una davallada de l'audiència, que se situa en els 3,8 milions d'oients els dies feiners. RAC1 i Catalunya Ràdio segueixen essent les emissores més escoltades entre les generalistes, mentre que Los 40 Principales conserva el lideratge de la ràdio temàtica musical. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p. 93-120  
27.
26 p, 257.7 KB La premsa / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
En el bienni 2019-2020 es van confirmar les tendències negatives en la premsa a Catalunya, de forma semblant al que va passar a Espanya i altres països de l'entorn. A l'inici del període les expectatives dels editors estaven posades en el creixement de la publicitat digital i la capacitat de convèncer la ciutadania de la necessitat de pagar per la informació en línia mentre el suport paper seguia la tendència a la baixa. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p. 67-92  
28.
15 p, 195.0 KB La recerca en comunicació / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Durant el bienni 2019-2020, la recerca en comunicació a Catalunya es veu afectada per la pandèmia de la Covid-19, declarada per l'Organització Mundial de la Salut el març de 2020. En l'àmbit de les polítiques públiques, la Unió Europea dels 27, ja sense el Regne Unit, decideix destinar la major partida extraordinària de la seva història a la reconstrucció de l'Europa post-Covid, i coordinar, de manera molt precisa, la recerca finançada amb pressuposts públics a escala regional, estatal i europea. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.49-63  
29.
16 p, 337.5 KB L'entorn tecnològic / Vidal Villoria, Miquel (Blackpool Digital)
El període 2019-2020 ha estat marcat per la irrupció de la pandèmia de la Covid-19, que ha trastocat tots els plans i les previsions. Malgrat tot, gràcies a les infraestructures de telecomunicacions existents, l'afectació en el dia a dia en la feina (especialment en aquelles ocupacions adaptables al teletreball), així com en les comunicacions personals i en el consum de mitjans virtuals ha estat menor que en qualsevol altra crisi de similars característiques en altres moments de la història. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.33-48  
30.
11 p, 175.1 KB Les polítiques de comunicació / Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Grup Daniel Jones
Aquest capítol descriu i analitza les principals actuacions polítiques que han afectat el sistema comunicatiu català durant el bienni 2019-2020. S'aborden fonamentalment mesures legislatives, com el procés de transposició de la Directiva de serveis de comunicació audiovisual; actuacions relatives a l'espectre i a la ràdio digital; decisions referents als òrgans de gestió dels mitjans públics i dels reguladors independents; i mesures de foment al sector mediàtic, particularment en el context de la pandèmia.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2021, p.21-31  

Llibres i col·leccions : 197 registres trobats   inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.