Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 30 registres trobats  inicianterior21 - 30  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
21.
20 p, 125.4 KB Indústries culturals d'edició discontinua : editorial, fonográfica, videogràfica i multimèdia / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el bienni objecte d'aquest estudi ha seguit avançant la redefinició dels models de negoci i de les cadenes de valor de les indústries culturals d'edició discontínua. Com a conseqüència d'això, la producció i la comercialització de les obres culturals d'aquestes activitats tendeixen a canalitzarse progressivament per internet. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 157-176  
22.
20 p, 132.1 KB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 137-156  
23.
17 p, 121.3 KB El sector cinematogràfic / Cerdán, Josetxo (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Quílez Esteve, Laia (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 119-135  
24.
20 p, 148.8 KB La publicitat / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Prat Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La crisi econòmica encetada el 2007 ha provocat una forta contracció de la demanda publicitària, que se suma als canvis en les estratègies dels anunciants i a la reestructuració de la indústria de la comunicació per dibuixar una situació que es pot descriure com de crisi en el sistema publicitari, tant per les difi cultats més conjunturals que s'afronten com pels canvis estructurals que s'estan produint. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 99-118  
25.
17 p, 140.7 KB La televisió / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol descriu i analitza en detall la transformació del mapa de la televisió hertziana a Catalunya en el context de l'apagada analògica, sense oblidar l'evolució experimentada durant el bienni per les plataformes de satèl·lit, cable, IPTV i televisió mòbil. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 81-97  
26.
21 p, 124.7 KB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El sector de la ràdio a Catalunya durant el bienni 2009-2010 ha estat sota la llarga ombra de la crisi econòmica. El descens dels ingressos publicitaris ha repercutit en un descens de la facturació i de l'ocupació, però ha estat insufi cient per endegar una reestructuració del mercat radiofònic català i, en canvi, ha provocat freqüents confl ictes entre operadors privats i reguladors. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 59-79  
27.
18 p, 121.2 KB La premsa / Vidal Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El sector de la premsa a Catalunya, tot i viure des de fa una dècada una crisi de model empresarial que s'ha vist agreujada els darrers dos anys per la crisi econòmica global, travessa un moment que convida a un cert (i molt moderat) optimisme. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 41-58  
28.
24 p, 107.8 KB Introducció. La comunicació a Catalunya 2009-2010 : síntesis, claus d'interpretació i reptes de futur / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Amb la informació aportada pels autors dels diversos capítols i les observacions realitzades pels editors de l'Informe, aquesta introducció es proposa fer una síntesi de la situació del sistema de comunicació a Catalunya considerant els diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió, cinema) així com els factors transversals que constitueixen aquest sistema (publicitat, grups de comunicació, telecomunicacions, internet) i alguns temes centrals de l'espai comunicatiu català (llengua, sistema públic audiovisual, comunicació local). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 15-38  
29.
3 p, 57.5 KB Presentació / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), gràcies a la valuosa col·laboració que ha rebut de tots els autors i les institucions que han acceptat participar en el projecte, ha pogut assolir l'objectiu de publicar la sisena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya, que cobreix el període 2009-2010. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 9-11  
30.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  

Llibres i col·leccions : 30 registres trobats   inicianterior21 - 30  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.