Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 318.1 KB Misleading Discourse on Instagram : a Multimodal Study of Latin American Presidential Candidates in the Face of COVID-19 / Cabrera-Méndez, Marga (Universidad Politécnica de Madrid) ; Cisternas Osorio, Rodrigo Ernesto (Universidad Casa Grande) ; López-Navarrete, Alberto J. (Universidad Politécnica de Madrid) ; Díez-Somavilla, Rebeca (Universidad Politécnica de Madrid)
Instagram as a multimodal information network has helped politicians to position both their brand and their campaign. We analyzed whether the images and texts published during the pandemic contained misinformation. [...]
Instagram com a xarxa multimodal ajuda els polítics a posicionar la seva marca i campanya. Analitzem si existeix informació errònia en les imatges i textos publicats en plena pandèmia. S'estudien les publicacions a Instagram dels candidats presidencials de 4 països llatinoamericans amb eleccions el 2021 i es pretén identificar quant del discurs està relacionat amb la prevenció davant la pandèmia des d'una perspectiva multimodal. [...]
Instagram como red multimodal ayuda a los políticos a posicionar su marca y campaña. Analizamos si existe información errónea en las imágenes y textos publicados en plena pandemia. Se estudian las publicaciones en Instagram de los candidatos presidenciales de 4 países latinoamericanos con elecciones en 2021 y se pretende identificar cuánto del discurso está relacionado con la prevención frente a la pandemia desde una perspectiva multimodal. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3404
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 64 (juny 2021) , p. 27-47 (Articles)
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.