Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 616.5 KB Aplicación de una secuencia didáctica basada en feedback entre iguales para el desarrollo de competencias / Martins Gironelli, Ludmila (Universitat de Barcelona) ; Cano García, Elena (Universitat de Barcelona) ; Ayuste González, Ana (Universitat de Barcelona)
En el presente artículo se explican los efectos de una intervención realizada para promover el desarrollo de competencias del estudiantado en el grado de Educación Social y, más concretamente, en la asignatura de Educación de Personas Adultas, mediante la realización de la biografía formativa de un aprendiz adulto, tarea iterativa que está sometida a un proceso de evaluación entre iguales. [...]
A l'article s'hi expliquen els efectes d'una intervenció realitzada per promoure el desenvolupament de competències de l'estudiantat al grau d'Educació Social i, més concretament, a l'assignatura d'Educació de Persones Adultes, mitjançant la realització de la biografia formativa d'un aprenent adult, tasca iterativa sotmesa a un procés d'avaluació entre iguals. [...]
This paper describes the results of an intervention to improve the development of skills in students studying for a degree in Social Education, and more specifically in the subject of Adult Education, by completing a learning biography of an adult learner, an iterative task that is subjected to a peer assessment process. [...]

2024 - 10.5565/rev/educar.1857
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 157-177 (Monográfico)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.