Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
131 p, 3.7 MB El mètode MAR 1.0 : eina d'anàlisi i millora de la Customer Experience i Employee Experience a una aerolínia / Rodriguez Pascual, Miguel Angel ; Bernabé Comino, Lluís, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Presentem un estudi exhaustiu sobre la CX i la EX aplicades a el sector aeronàutic i en especial a les companyies aèries, en el que es destaca la importància de potenciar i impulsar les dues experiències des de el vessant humà i els beneficis de fer-ho. [...]
Presentamos un estudio exhaustivo sobre la CX y la EX aplicadas al sector aeronáutico y en especial a las aerolíneas, en el que se destaca la importancia de potenciar e impulsar ambas experiencias desde la vertiente humana y los beneficios de hacerlo. [...]
We present a thorough study on CX and EX applied to the aeronautical sector and especially to airlines, which highlights the importance of enhancing and promoting both practices from the human perspective and the benefits of doing so. [...]

2020
Màster en Gestió Aeronàutica [1171]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.