Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 392.5 KB Tres vidas paralelas en la obra de Tito Livio : Escipión, Aníbal y Filopemén / Ruiz Santamarta, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente trabajo plantea una nueva visión del tema de la construcción de una convergencia entre las vidas de Aníbal y Escipión en la obra de Tito Livio y amplia dicha idea mediante la posible incorporación de un tercer personaje, el griego Filopemén, quien, a nuestro parecer, reúne las características precisas para formar parte de este juego de paralelismos.
Aquest treball planteja una nova visió del tema de la construcció d'una convergència entre les vides d'Anníbal i Escipió en l'obra de Tit Livi i amplia aquesta idea mitjançant la possible incorporació d'un tercer personatge, el grec Filopemen, qui, segons el nostre parer, aplega les característiques precises per formar part d'aquest joc de paral·lelismes.
The purpose of this essay is a new view on the topic of the building of a convergence between Hannibal and Scipio's lives in Livy's work, expanding this idea trough the possible incorporation of a third character, the Greek Philopoemen, who, in our opinion, brings the precise features to participate in this game of parallels.

2021
Faventia, Vol. 43 (2021) , p. 21-33 (Articles)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
1.8 MB Los vencidos de la historia : la percepción del cartaginés en el imagionario romano (II a.C. - II d. C.) / Ruiz Santamarta, Javier ; Cortadella, Jordi, 1960-, dir.
Des de la seva fundació fins al moment de la seva caiguda, Roma va estar en contacte continu amb tot tipus de pobles estrangers, de forma que la alteritat, entesa com a punt de referència pel que fa al tracte amb 'l'altre', va ser una realitat constant. [...]
Desde su fundación hasta el momento de su caída, Roma estuvo en continuo contacto con todo tipo de pueblos extranjeros, de tal forma que la alteridad, entendida como punto de referencia en el trato con el 'otro', fue una realidad constante. [...]
From its foundation until the moment of its fall, Rome was in continuous contact with all kind of foreign people, in such a way that otherness, understood as a point of reference in dealing with the 'other', was a constant reality. [...]

2022  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.