Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
12 p, 321.9 KB Pensar, fer i entendre ciència a través de l'error / Soler Garcia, Jordi (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals)
El procés de construcció del coneixement científic és complex, dinàmic i col·lectiu a partir de l'argumentació basada en evidències, on l'error hi té un paper fonamental. La identificació d'errors i la reflexió al voltant d'aquest element són pràctiques científiques habituals, i sovint actuen com a motor d'aprenentatge, fent que les recerques avancin. [...]
The process of construction of scientific knowledge is complex, dynamic, collective and built on evidence-based argumentation, in which error plays a fundamental role. The identification of errors and the subsequent reflection are common scientific practices, and often act as a learning engine, moving research fordward. [...]
El proceso de construcción del conocimiento científico es complejo, dinámico y colectivo a partir de la argumentación basada en evidencias, donde el error tiene un papel fundamental. La identificación de errores y la reflexión alrededor de este elemento son prácticas científicas habituales, y a menudo actúan como motor de aprendizaje, haciendo que las investigaciones avancen. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.452
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 43 (2022) , p. 48-59 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.